Želja skoraj vseh staršev, ki pridejo k meni na svetovanje, je ‘boljša pozornost’ njihovega otroka. Ampak kaj sploh je to – pozornost? Kako jo izmerimo? Kdaj se razvije? Kaj jo ruši? Zakaj je vidna pozornost tako pomembna v šoli? Kaj ima opraviti z disleksijo ali bralno-napisovalnimi težavami?

Na vsa ta vprašanja v poljudnem jeziku odgovarja taknjiga, za katero je Marko Juhant v svoji recenziji zapisal: ”Če bi imel moč predpisovati knjige drugim, bi ta gotovo našla mesto na samem vrhu seznama. Je obvezno čtivo za študente vseh smeri za delo z ljudmi, prav tako za tiste strokovnjake, ki že obupujejo, in tiste, ki so se odločili, da bodo stopili na samostojno strokovno pot.

Vas zanima, kaj je potrebno, da ne samo gledamo, ampak tudi vidimo, ne samo poslušamo, ampak tudi slišimo in se učimo česarkoli? Kako se stres odraža v naših možganih in gibanju? Potem je ta knjiga odličen uvod v to, kaj vse se dogaja med učenjem in zakaj je gibanje tako pomembno, da se nam v prvih letih naložijo dobri ‘windowsi za zaznavanje in učenje’ in se kasneje tudi posodabljajo.

Vzorec knjige